пятница, 14 июня 2013 г.

Рефлексія 11
Завершили портфоліо і підготували портфоліо до демонстрації. Начання було цікавим для мене.
рефлексія 10

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль в навчанні учнів за методом проектів, а саме, правильно розподіляти час роботи, ніколи не говорити в спину учням, не допомагати учням діями, а спонукати та спрямовувати їх на самостійний пошук способів вирішення проблемних питань, вміти не заважати учням в процесі їх діяльності, вчасно підбадьорити та вміло сформулювати пораду. Цікавим моментом у сприянні виконанню навчальних процесів є створення своєрідного шаблону з підказками для оформлення учнями проекту, що дає можливість учням детальніше зрозуміти процес роботи
Рефлексія Модуль 9
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання в навчально-виховному процесі Я зрозуміла, що перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.Мені потрібно працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.Крім того учні мають бути зацікавленими та активними у власному навчанні.
Рефлексія Модуль 8
Цей модуль допоміг мені розібратися в питанні, що означає «оцінювання потребучнів»; як правильно організувати оцінювання , щоб у процесі виконання проекту була створена ситуацію успіху, діяльність дітей у своїх дослідженнях була спрямована на правильний шлях, вчасно виявлені проблемні моменти, ліквідовано прогалини у знаннях.
МОДУЛЬ  7
Створення прикладу учнівської роботи допомогло мені уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання. Під час роботи учні ділилися ідеями про використання Інтернету в навчанні, створення та оцінювання прикладів учнівських презентацій, учнівської публікації, вікі- статтей або блоґу, вносили зміни до свого Плану вивчення теми, осмислили обсяг отриманих знань.

среда, 12 июня 2013 г.

Модуль 6.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
блоґи, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.
Мені це допоможе в реалізації проекту.
Модуль 5.
Створила учительську презентацію, в парах обговорювала з колегою створені презентації; створювати форми онлайн опитування; на педраді обговорювали спільно запропоновані питання. Дооформлювала сторінку у viki- середовищі.Заняття бло цікаве і пізнавальне.